Πώς η άσκηση προλαμβάνει την ανδρική ανικανότητα

Η άσκηση αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευεργετική (και) για την πρόληψη της σεξουαλικής δυσλειτουργίας.

Η στύση διατηρείται χάρη στους μύες του πυελικού εδάφους. Αν αυτοί δεν είναι ενδυναμωμένοι, η στύση δεν μπορεί να διατηρηθεί. Ο μηχανισμός δράσης είναι ο εξής: Οι μύες αυτοί διατηρούν τη ροή του αίματος στο πέος, επομένως και τη στύση.

Υπάρχουν συγκεκριμένοι τύποι ασκήσεων, που συμβάλλουν καταλυτικά στην ενδυνάμωση αυτών των μυών, όπως, για παράδειγμα, οι ασκήσεις Kegel. Στοχεύουν στη βάση του πέους και συγκεκριμένα στον λεγόμενο ηβοκοκκυγικό μυ, ο οποίος υποστηρίζει τα πυελικά όργανα. Οι ασκήσεις Kegel ενδυναμώνουν και βελτιώνουν τον τόνο του ηβοκοκκυγικού μυ και σε τέσσερις με έξι εβδομάδας τα αποτελέσματα είναι πλέον ορατά, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Το pilates, επίσης, ενεργοποιεί τους μύες του κορμού και του πυελικού εδάφους, βοηθώντας και στην ενδυνάμωση των απαραίτητων για τη διατήρηση της στύσης μυών.

Όμως υπάρχουν κι άλλες επιλογές άσκησης, εξίσου βοηθητικές, όπως η αεροβική, η ποδηλασία, η πυγμαχία, η κωπηλασία, το τρέξιμο, που τελευταία έχει αποκτήσει φανατικούς φίλους.

Η στυτική δυσλειτουργία είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο, που μπορεί να συμβεί ακόμη και σε νέους ενήλικες. Μπορεί να συμβεί μια φορά ή κατ’ επανάληψη, καταρρακώνοντας το ηθικό των πασχόντων.

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν αποτελεσματικές μέθοδοι αντιμετώπισης της σεξουαλικής ανικανότητας, ενώ έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει πολύ και η ψυχολογική υποστήριξη όσων την αντιμετωπίζουν.

 

Author Info